I feel good!

Wei vilken underbar dag det har varit, vill ni veta hemligheten? Jag har städat undan vinterjackor och vinterskor! DET gav en känsla av vår kan jag tala om! Fick hem mina vårskor från HM idag också, dom var jätte söta! Perfekt för åren/sommaren. Frågan är om jag inte ska börja använda dom i veckan redan! hihi.

Nu har jag suttit och läst lite kemi. Tog en rivarsväng ner till ica också, mamma ville ha lite saker därifrån och jag var snabb med att erbjuda mig att åka ner, skönt med en paus i pluggandet.

Nu snart börjar efterlyst! Sen blir det ju Ballar av stål också, åh jag älskar det! Soneby citysports och kanin kokerskan är mina favoriter! Tonårsliv är även det en dokumentär som jag börjat följa, den är riktigt bra! Handlar om tre stycken 18 åriga tjejer. En har anorexi, den andra har dyselexi och den tredje fick barn när hon var 17. Dessa tjejer får man följa i deras vardag. Min favorit är Monica som då blev med barn när hon var 16, det är otroligt att se vilken vändning hon har gjort i sitt liv, från droger till att bli en jätte bra mamma till en söt liten dotter vid namn Felice, riktigt sött namn också tycker jag. Hade aldrig hört det förr. I alla fall så får man följa deras vardag som innebär en hel massa olika saker. Tycker det är en jätte bra dokumentär serie! Den tipsar jag starkt om, du kan se alla avsnitten på svt:s hemsida.





Jag och lill snuttan.


Kommentarer
Postat av: mumrik

va söt ni är :)

2009-04-20 @ 23:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0