Himlen är oskyldigt blå.

VIlket toppen väder det ser ut att bli idag! Har faktiskt börjat få härliga vårkänslor nu! Börjar köpa söta sommarblusar och tar fram lättare och mer öppna skor. Just nu sitter jag även och lyssnar på lite musik som inte kan göra annat än att påminna om vårar och somrar. Himlen är oskyldigt blå med Ted gärdestad, sommartider med Gyllene tider. Lova att du aldrig glömmer bort mig, Per Gessle. Åh all denna ljuva musik!

Och du stannar en stund
och du stannar en stund
och låter mej försiktigt blomma ut
en liten sekund,
en kyss mot din mun
som en natt drar sej mot dag...

lova att du aldrig glömmer bort mej
lova att du aldrig glömmer bort mej
lova att du aldrig glömmer bort mej
jag glömmer aldrig dej...

du, snön har smält bort
snön har smält bort
och himlen är blå och gräset det gror...

och stora blir små
och liten blir stor
som om allt
bara gick runt...

Per Gessle-Lova att du aldrig glömmer bort mig


Nu blir det att göra sig iordning för att åka iväg och jobba. Synd att man inte kommer ha tid att njuta av vårsolen idag!

Ciao! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0