Helt crazy!

Dagen efter idag då. Hade det riktigt trevligt och skojigt igår. Kvällen började hemma hos Sara där vi gjorde oss iordning och käkade lite mat och rabarberpaj! Mumsigt! Sedan kom Henrik och Sebbe över, vi snackade lite och grundade såklart. Gåturen ned till tranan tog oss ca en timme, eller mer. Det kanske är 2km att gå, jag vet inte men det brukar ta ca 20 minuter att gå ner i alla fall. Haha. Väl inne på tranan hade vi det skojigt och trevligt, minglade runt lite och dansade loss på golvet såklart!

I morse vaknade man med den vanliga känslan, torr i munnen, gårdagens smink, och med en trevlig bakfylle lukt som hade lagt sig som ett täcke i rummet. "Vatten vatten ge mig vatten!". Kom till skolan i tid vilket jag aldrig trodde skulle vara möjligt men tji fick Sebbe som trodde att vi inte skule komma upp! Halv nio var vi på plats och klockan 16 slutade vi. Bra gjort!

Nu har man precis kommit hem och slagit sig till ro. Lite smått hungrig efter att ha käkat ett mål på hela dagen, vilket bestod av lite potatisgratäng och något kallskuret. Men mamma har ju lagat en utav mina favoriträtter till middag - Risgrynspudding! Muums! Sen hade hon köpt hem Ben &Jerry's också! Min kväll är gjord!

Imorgon är det skola sen jobb på kvällen. Helgen är det också jobb som gäller. Så jag känner att jag kommer att vara ganska trött på söndagkväll.


Ciao! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0