Godmorning sunshine!

Hua vilka konstiga drömmar jag har drömt inatt, blandannat drömde jag att jag var en häst och hade en hästkompis och vi hoppade över en massa jätte höga hinder tillsammans, sen hade vi en flock också, flocken tyckte vi var jätte dumma och konstiga. Varje natt så hördes det trummor och ljud från kanibaler inne i skogen och flocken passade sig inte för dom, dom sov mitt ute på ängen i alla fall. Knasbollar. Tur att jag och min hästpolare var smarta nog att gömma oss varje natt! Haha vilken dröm va!

Ligger fortfarande kvar i sängen och myser. Tänk idag är det näst sista sovmorgonen på ett bra tag :/ Blä! MEN det man måste komma ihåg är: för varje dag som går kommer sommarlovet närmare!

Typiskt, måste ringa och be och få en ny tid att fylla i tatueringen på måndag också.. Upptäckte att vi har engelska B nationella då.. Hoppas hon har en annan tíd till mig inom kort!

Ikväll ska jag till Andersson, vi ska pimpa oss lite innan utgång! Åh vad kul det ska bli! Kan inte bestämma mig för vad jag ska ha på mig bara..


Min partypingla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snögg bild då ;p

2009-04-19 @ 16:34:49
Postat av: Fotofix

Hoppas du har en fortsatt tevlig helg :)

Kolla gärna in min fotoblogg, har lyckats fånga spöka på bild.

2009-04-19 @ 16:38:12
URL: http://fotofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0