Fredagsshopping!

Wei fick slutade lite tidigare idag så drog en vända på stan och träffade på Almén och Andersson, vi tog en fika på krokanen och kikade runt lite. Självklart hittade jag lite att ta med mig hem! Fick bli en rosa kofta, en eyeliner, spets-tigths (10 kr!!!) örhängen, steps och en bodysplash som doftar liljekonvaljer!


Koftan kommer även denna gång från Lindex barnavdelning likaså spetstightsen! Wonderful! Alltid halvapriset där om man jämför med identiska saker från damavdelningen!

Fick hem mina jeans idag också. Dom var en aning stora, mest i benen så ska tumla dom en eller två gånger så ska dom nog bli bra, dom behöver ju inte vara extremt tighta heller lite måste ju lämnas till fantasin! Nöjd med jeansen till priset i alla fall!

Nu har man precis tagit en dusch, extremt skönt må jag säga! Kändes inte speciellt roligt att knata runt på stan med flottigt hår och en stanka av pommes och hamburgare, sen hade man ju världens snyggaste klädsel också, mjukisbyxor och nått halvdant linne. Wei haha.

Nu ska jag nog prova jeansen igen och höra med mamma vart jag kan tumla dom, hos broder kanske, eller moster! Får göra det så fort som möjligt, dom var ju dösnygga så jag vill ju använda dom!

Ikväll blir det mys hemma hos Sara! Det ser jag fram emot!

Ciao! ♥


Kommentarer
Postat av: johanna

FY FAN VAD DU HANDLAR MÄNNISKA! fresten, nu har jag tillgång till mina sparkonton också, så nu kan jag handla lika mycket som dig, nästan ;)

2009-04-17 @ 17:31:06
Postat av: Petra

Jag handlar inte, jag fyndar ;) Ååh du och jag på en shoppigrunda sen då ;)

2009-04-17 @ 18:22:58
Postat av: Anonym

Du spenderar pengar kan man lätt säga iaf :P

2009-04-17 @ 22:11:28
Postat av: Gabbe

det var jag som skrev kommentaren utan namn

2009-04-20 @ 19:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0