Det man inte ser, finns inte!

..Precis som mina nu undan gömda skolböcket. Usch, jag har verkligen tappat suget till att plugga nu men snart så är det lov! "Bara" åtta veckor kvar..

Idag så bokade jag in två tider för spraytan hos Lottas också, måste ju bli lite brun innan balen den 2a maj. Kanske inte har nämnt det men ska iväg på högvaktsbal i Stockholm med Johannes då. Ska bli spännade att se vad det kan vara för något, jag är ju inte speciellt insatt i högvakten. Var iväg och provade balklänningar i söndags också, det blir en ljuslila/rosa klänning.

Usch idag var jag iväg till tandläkaren också, det var inte speciellt roligt. Efteråt kunde jag ju inte hålla mig för att gå in på Lindex och köpa lite lyxiga underkläder, det var jag väl värd efter tandläkarbesöket? Det tyckte jag i alla fall!

Nu blir det alldeles strax käk, mammas stekta fisk! Mums det är nog den godaste fisk jag vet! Ska skriva in lite saker i almenackan nu och ta mig en lång härlig dusch sen blir det väl att slå sig ner till plugget. (Och tv:n samtidigt såklart!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0