Dagen efter.

Blev en ganska hektiskt dag igår. Vaknade efter den långa natten vid 11 någongång. Det var lika bra att gå upp då och inte sova vidare så man skulle få något gjort innand det var dags att fara igen. På eftermiddagen kom moster, Josefine, Ingrid och Bengt på besök det blev fika och prat i solen. Jag och Jossan bestämde oss för att vi ska ta en tripp till Gävle nått tag, shoppinggalna som vi är!

Vid kl 16 åkte jag iväg och jobbade. Oj, oj säger jag bara. Det var nog den jobbigaste dagen jag gjort hittills. Shit vad mycket folk det var! Slutade kl 22 så då var det bara att slänga sig in i bilen, köra hem som en galning (Jo jag märkte faktiskt att mammas lilla pärla kan komma upp i skapligt bra hastigheter..), slänga sig in i duschen, på med kläder, blåsa håret, fixa håret, smink, krimskrams och KLAR! Mamma skjutsade ner mig till tranan så jag var nere vid 11.20, perfekt tänkte jag. Nu kommer man ju när det är drag! Men nej, det var inte så värst mycket drag tyvärr. Jag som hade hoppats på mer folk. Alla var väl ute igår och låg bakis idag antar jag, torrisar!

Ååh vad mysigt! Nu är det bröderna lejonhjärta på tv:n. Hör det hit för musiken, så mysig och fin!

Mamma ville ha sällskap ner på stan så jag får väl lov att käka lite frukost och göra mig iordning, nej jag är faktiskt inge bakis idag vilket är så himla skönt!


Bjuder på en bild från sommaren 2008. Första grillfesten någon gång i maj blev den. Hoppas det finns samma möjligheter iår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0