Då hör jag fåglar sjunga.

Fåglarna sjunger och kvittrar så otroligt mycket just nu så det hörs ända in. Riktigt mysigt! Har suttit och kikat på webtv nu ett tag. Funderar på att lägga mig och vila lite nu, skulle vara skönt. Imorgon kommer bli en händelserik dag. På förmiddagen ska jag åka ner på stan en sväng och umgås med flickorna, tänkte ta en fika och kika runt på stan lite, det är ju löning imorgon! Ska köpa mig ett par skor och kanske lite fler blusar! Sen blir det jobb mellan 16.30-20.30, efter det blir det hem och duscha och göra sig iordning, sen blir det fest! Måste ju passa på att leva loppan nu på lovet! Blev ju inte nå festande för mig i påsk så jag får ta igen det nu i veckan ist! Alltid trevligt att träffa folk och umgås :) 
 
Idag kom Linnea och Johanna på besök, vi bakade kladdkaka och kikade på Jalla Jalla, det var längesedan man såg den och gud vad vi skrattade! Den är ju riktigt roligt, "Dra till med en riktigt jävel nu så vi får upp den här jävla kuken någon gång, AAJ!" Haha.

En promenad tog vi oss tid till också, riktigt skönt att komma ut i det fina vädret.



Johanna och Linnea!


Kladdkaka med hallon och grädde.


Lill plutten myste med oss i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0