Äntligen!

..Är man hemma! Skönt. Har jobbat mellan 11.30-19 idag. Min första dag i driven blev det! Shit vad nervös jag blev när jag såg att jag skulle stå där idag, var lite annorluna för att stå i kassan. Mycket att komma ihåg men det gick bra ändå. Kul att lära sig lite nytt så det inte är samma samma hela tiden. Nu har jag kommit hem och är skapligt slut, ska ta mig något att äta. Har lust att hitta på något men frågan är om flickorna är på G..  Aja vå får väl se vad som händer, annars är väl en lugn och härlig kväll framför tvn inte fel heller efter en hel arbetsdag. Borde ju plugga en del med tanke på att det redan är torsdag och jag har inte ens rört skolarbetena. Men men, det är ju Petra i ett nötskal det.

Hade fått mail idag om att mina jeans hade skickats ut från lagret från Gina tricot, så har jag tur så kommer dom imorgon! Weeiha, drömde inatt att dom var alldeles för stora! Hoppas det inte är så! Haha.

Typiskt, när jag kom hem idag så hade jag fått rabattcheckar från Lindex, 25% på ett helt köp bland annat. Jag som handlade en del där igår. Men om jag tänker efter så är det faktiskt några saker till jag skulle kunna tänka mig som inte blev med igår ^^,

Nu ska jag ta och städa lite i rummet, dra på lite musik och käka något smarrigt. Imorgon är det fredag vilket innebär jobb mellan 10.30-14.30. På kvällen blir det mys hemma hos Johanna i Rengsjö! Underbart det kommer vara behövligt!

Fick syn på schemat inför maj idag också, gissa vem som är låångledig? Jo jag! Jobbade ju skapligt mycket i april så det blir lite färre timmar i maj. 4 pass allt som allt! Skönt.

Nu kom mamma och pappa hema också, dom har vart ut med cadillacen såg jag visst. Så nu ska jag upp och pussas med Anja hon står redan och gallskriker och vill in framför dörren!

Ciao! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

du, de är hos sara vi ska vara imorn ;)

2009-04-16 @ 20:34:52
Postat av: Carola

köpte ett par byxor på Gina blir skit stor i baken efter 1 gångs användning.

och ida köpte exakt samma som dig, och dom var lika ;)

din dröm blir nog sann ;)

2009-04-17 @ 12:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0