Äntligen fredagkväll!

Åh vad skönt! Nu är det fredagkväll och skola och jobb är avklarade för idag. Då var det bara lördag och söndag kvar då. Efter skolan idag blev det en fredagsfika med Johanna, Johanna, Linnea och Sara. Alltid lika trevligt att umgås med er flickor! Har så tråkigt nu och är lite bitter över att jag inte kunde umgås med er ikväll, men det kommer ju fler chanser! På onsdag blir det ju party igen för Helen mig och Johanna så då blir det skojigt! Kanske, kanske att vi får med oss sara också :)

Kikade runt lite på stan efter skolan och kunde inte hålla mig för att lätta lite på plånboken för ett sött linne som jag spanat in på (Åhléns!?) brukar nämligen aldrig hitta något där men detta var verkligen hur fins och gulligt som helst, så jag kunde inte hålla mig undan, kommer bli toppen till en par shorts i sommar och under koftan nu i vår!


I like it!


Ha en fin fredagskväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0