Äntligen, ÄNTLIGEN!

Är det fredag!! Åh jag verkligen älskar fredagar när dagen efter inte innebär jobb och ingen sovmorgon! Fast nu ska jag ju jobba imorgon, men det är ju på natten så jag kan sova hur länge jag vill först! På tal om att sova länge, det gjorde jag ju i morse, för länge också! Ställer alltid klockan på 05.55, vaknade i morse av alarmet och stängde av det, somnade om (typiskt), sen när jag vaknade så var klockan 07.05. Oops. Bussen går ungefär 07.15 så det var ju bara att glömma att jag skulle hinna med den. Så jag tog mammas bil ner idag istället. Vilket inte var helt fel!

Efter skolan så gjorde jag, Linnea, Johanna, Sara och Johanna en utflykt till Bolleberget. Mys! Först åkte vi till Ica såklart och köpte en massa gott fika, sen gav vi oss iväg! Mysigt, satte oss på den gammla "liftrampen" och fikade i fredagssolen. Haha när vi kom dit så fick Sara en liten rolig upplevelse, när vi gick ur bilen så hör man Sara lite halvt äcklad muttra för sig själv, "Höh, typiskt! Det första man ska se!". En kondom var det som låg på backen. Lite roligt att det var just Sara som upptäckte den.

Nu har jag precis käkat, ska ta mig en promenad med Johanna snart! Det ska bli mys. Sen får vi se vad som händer ikväll. Jag känner mig redo för vad som helst! Weeiha!




Fika, mums!


Sara och Johanna.

Kommentarer
Postat av: johanna

HAHA, jag ramlar av stolen, vilken jävla snygg bild på mig o sara :D

2009-04-25 @ 16:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0