Första gången.

Jaa ikväll blev en historisk kväll, eller det kanske var att ta i lite grand. Ikväll testade jag för första gången i mitt liv att äta hummer, hmm jaa det var väl inte så märkvärdigt, var ju snarlikt räkor eller kräftor. Gott var det ju, med lite avokado, sallad och vitlöksbröd till.

Nu sitter jag och är lite småstressad inför imorgon igen! Har tagit en dusch nu och fixat fötterna och naglarna. Jag använder mig utav Depends nagelvårdsprodukter.

Kikade på filmen Into the wild idag, vet inte riktigt hur jag ska bedömma den, ett tag satt jag bara och tänkte "är den inte slut snart?!" men den hade ju sina stunder den med. Ganska långtråkig var den emellanåt. Vissa som pratar om den har sagt att den får en att tänka om lite, jag vet inte riktigt vad dom menar med det faktiskt. Jag kanske inte berördes tillräckligt av den, jag vet inte.

Hm katalogen kom idag! Gissa om det kliade i fingrarna när jag kikade i den! Hittade ett jätte mysigt velourset (byxa och tröja) med Betty Boops logga på! Jätte söt, fanns i rosa och svart. Den rosa var riktigt tuff! Skulle vara hur skön och mysig som helst att gå runt med här hemma när man har sina mindre bra dagar, eller när man bara vill ha det lite mysigt.




Kommentarer
Postat av: Barontott

vissa av dom där hummrarna såg ut som nått helt annat i mina ögon :p men jag är inte så galen så att jag ser en puppa av ett öga iaf, som vissa andra.. ;)

2008-12-30 @ 23:56:24
Postat av: Petra

Men johanna då! Haha äsch då det var ett misstag ;)

2008-12-31 @ 12:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0