Drömmar i svart..

Jaa nu har jag fått sådan nyårshysteri! Trots att jag vet allt om vad jag ska ha på mig, vart jag kommer att vara så får jag ändå sådan stress! Det är ju trots allt i övermorgon!

Det blir en ganska traditionell nyår för mig, svart klänning, pumps, naturlig sminkning, och utsläppt hår. Jaa, mer neutral kan man nästan inte vara va? Usch vad tråkigt det där lät.. Jag är iallafall nöjd med min nyårsblåsa, den kommer självklart från Nelly.com, börjar snart känna mig lite som en stammis där.

Jag är hur sugen som helst på att köpa mig en liten långhårig vovve till hösten, har en liten dvärgschnauzer här hemma nu som säkerligen skulle uppskatta lite "hundligt" sällskap! Kruxet blir ju att ta den med sig när man ska flytta för att studera på högskolan, en hund i en studentkorridor är väl inte så uppskattad skulle jag kunna tro. Isåfall blir det ju att man får köpa sig en egen lya. Men nog skulle det vara trevligt med en liten hårig kompis allt! Det är väl bara att spara då antar jag.. Det som är min absolut starkaste sida (inte speciellt då).







Slänger in en bild på min nyårsklänning!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0