Dan före dan..

Har kommit upp ur koman nu, sov ganska länge idag. Skönt var det efter det tidiga tandläkarbesöket jag var tvungen att vakna i tid till igår! Nu har jag precis tryckt i mig nån smörgås och gröt. Gör lite ont att tugga och den där föbaskade skrothögen som dom var tvungen att installera i min käft skaver så det blir munsår! Inte speciellt sexigt.. Upptäckte även att jag slängde mitt vax som jag fick förra året som skulle lindra skavningarna, för inte trodde jag att jag skulle behöva den skiten igen!

Nu ska jag klä mig varmt och ta en promenad med Anja och Johanna i det kyliga men mysiga vintervädret. -8 grader C ligger termometern på här.

Kanske värmer lite om jag slänger in en härlig bild från sommaren! Johanna myser i solen på Karlslundsbadet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0