Nuts!

.... Herregud vad veckorna går snabbt!
Redan onsdag! Igår påbörjades ett nytt moment inom den kurs vi läser nu. Moment 2 handlar om fysisk aktivitet och innan första föreläsningen igår trodde jag att det skulle bli rätt tråkigt. Ack så fel jag hade, faktiskt! Hon som föreläste var verkligen jätteduktig! Hur lätt som helst att lyssna på så då blev liksom hela alltet mycket mer intressant också. Får hoppas att dagens är lika bra och med samma föreläsare.
 
Igår när jag var och handlade passade jag på att köpa lite nötter, bröd och sesamkakor. Måste verkligen försöka bre smörgåsar och ta med till skolan. Det funkar ju inte att köpa en torr smörgås för 45kr på Prego som dessutom smakar plast. Nä då är det bättre att lägga latsidan åt just, sidan, och ta saken i egna händer! Köpte ju en sån smidig liten termos förra året också som är perfekt att ha med varmt vatten till kaffe eller te i.
 
... Nu ska det göras lite havregrynsgröt och sedan bres lite mackor då!
Ikväll blir det ett pass yoga som avslutar dagen, härligt!
 
 
Ha en fin onsdag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0