Guldfynd by Kenza

Blev så glad igår när jag såg att kenzas kollektion äntligen hade släppts hos Guldfynd. Har väntat på det ett bra tag nu då smyckena verkligen faller mig i smaken. Så jag slog till på en superfin ring!



Denna fick följa med mig hem! Supernöjd :)
Igår eftermiddag vankades det middag hemma hos mammi och pappi i Finnfara så jag och Jens åkte dit. Blev kvar hela kvällen så det var mycket trevligt :)
Idag blir det lugnt, tänkte ta en höstpromenad och kika på lite lägenheter som blir lediga längst ut på Långnäs. Spännande! faktiskt riktigt mys nu när man måste klä på sig lite. Har redan tagit fram vinterskorna!

Nu ska jag trippa iväg till tvättstugan och boka tid till i morgon, wooho!
Ska även iväg och klippa mig imorgon så det ska bli skönt!

Ha det så bra! ♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0