Yes man!

Har nyss kikat på filmen Yes man och skrattat en hel del. Riktigt rolig film faktiskt med en liten mening bakom också, som en liten pik eller hur man ska säga till alla soffpotatisar där ute som skorpar sig och säger Nej till allt. Jag själv är nog mer åt Ja hållet men man kan ju alltid bli bättre. Tänk om man skulle joina en sån där "sekt" där man BARA får säga Ja? Vad mycket skit man skulle dra på sig då, och tänkt vad ruinerad man skulle bli när man åkte utomlands och alla gatuförsäljare tvingar på en en massa saker. Haha. Men man skulle säkert uppleva en massa roligt också!

Har lust att göra en ny header till bloggen men jag är verkligen urusel på sånt där med att designa saker på datan. Paint är typ det enda jag kan med. Haha lyckat! Kanske ska försöka få ihop nåt ändå..

Imorgon fyller man år då, haha man längtar ju lite ändå faktiskt. Man har ju ändå sån där "födelsedags känsla" som är rätt så härlig ändå. Det var först nu som jag kom på att morgondagen även kommer att innebära presenter. Det tänker jag inte alls så mycket på. Jag tycker bara det är mysigt att man har titeln "födelsedagsbarn", haha det är ju lite småcoolt när man tänker vad det egentligen innebär- för EXAKT 19 år sedan imorgon föddes jag. Undrans vad jag gjorde just precis nu för 19 år sedan.. Rullade tummarna och väntade på att se ljuset kanske. Haha antagligen.



Lite inspiration. Önske outfiten idag skulle man kunna säga, me like! ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej. Min mascara heter Extra Volume Collagene av märket Loréal :)

Tack förresten :)

2010-01-08 @ 23:43:07
URL: http://fridaaxelialindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0