Underbara dag!

Längesedan jag kände mig så glad nu, tack tack tack för den här dagen! Den behövdes verkligen.
Fick lite kvalitetstid med en gammal vän idag, vilket säkerligen står för 95% av min gladhet idag! Lite bilåkande och en promenad hann vi med, Weeihoo!

Jobbade idag mellan 17-21. Var jättemycket folk i restaurangen när jag kom in men när mitt pass började hade personalen röjt undan alla, skönt att inleda passet på ett lugnt sätt, och så fortsatte kvällen! Riktigt skönt.
jag och Malin planerade även in en personalfest, ska bli hur roligt som helst! Längtar längtar längtar!

Idag var ju även mitt sista jobbpass på max. Nu har jag slutat och det känns skönt faktiskt. Att kunna fokusera på skolan nu sista terminen och på mig själv och att må bra i kroppen. var nog ett klokt val. Även opm det gäller att vänja sig vid att gå tillbaka till studiebidraget nu.. Vilket kommer suga! Haha. Men har ändå två löner och et skatteåterbäring att invänta så det känns skönt!

Nej nu ska det nog duschas innan jag lägger mig för att sova. Blir nog dock sent i natt då jag vaknade kl 14 idag eftersom att jag jobbade natt igår.


Ge mig och jag blir lyckligast i världen! Haha nej men nästan, är verkligen stuck on that t-shirt!

Sen vill jag bara tillägga att jag vill tatuera mig nu. NU NU NU! Längtar som jag vet inte vad.. Oj vad jag längtar och är glad idag. Är det något fel på mig? Vart tog allt de där mörkret vägen..?





Kommentarer
Postat av: malin

Du har smittats av jobb-glädjen! (; Ska bli galet roligt med festen! Krävs nog lite planering men det ska vi väl lösa! (: Niclas var på iaf.. han blev lite chockad, men han får stå ut.. haha.

2010-01-03 @ 23:23:27
URL: http://lilldjupas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0