Söndag.

Hon, han, den, det, ni, dom, jag, vem, du, vi, dem? Känner mig lite vilsen i min egen tillvaro.




Gårdagen blev riktigt trevlig, var ju personalfest hemma hos Malin och Niclas! Vi lekte lite lekar och hade det mysigt tillsammans! Lyckad kväll blev det!

idag känner jag mig allmänt trött och seg och nej, jag är inte bakis. Har nog sovit lite dåligt bara. Skönt att bara slappa idag också. Tjejerna kommer över senare. Trevligt värre!


Mordagdagen ser jag fram emot! Ska bege mig in till stan då och klippa mig, mycket välbehövligt! Sedan ska jag kolla upp tatueringstid också, weiha! På tisdag blir det manikyr som står på schemat, i helgen blir det Stockholm! Gillas gillas gillas!


Uäh, nu ska jag ta och göra lite nytta. Kanske städa rummet? Föresten så fyndade jag lite på stan igår. Ett par jeans, en kofta och ett par leggins!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0