Slutet nått, allting gott.

Jo kvällen blev väl inte så jättedum ändå. Körde lite manikyr/pedikyr och humöret höjdes en aning. Haha, jo faktiskt. Sablans skönt att pyssla om sig själv ibland.

Nu har jag nyss kollat på Paradise hotel, jag vet! Jättelöjligt och hur slösigt med tid som helst och enormt patetiskt. MEN, det är ju därför man kollar också. Det är ju det patetiska som är susningen med del hela.

Nu funderar jag på att ta med mig datan till sängen och kolla på någon serie eller film. Serier brukar jag ha lättare för att kolla på än filmer när jag är själv, vet inte varför men så är det. Hittade en sida idag där man kan kolla på hur många serier som helst gratis, rätt ok kvalité också faktiskt. HÄR hittar du den sidan. Kollade på några avsnitt av The O.C, från första säsongen. Den serien är ju faktiskt jättebra. Kom dock på mig att det var fullkomligt onödigt då jag tittat på några avsnitt och insett att one tree hill är 1000ggr bättre så jag lade ner tittandet.

Imorgon tänkte jag pysa ner på stan en sväng och kika lite, behöver fylla på med lite krimskrams. Tex genomskinligt nagellack. Litet med så nödvändigt. Annars har jag snart inga naglar kvar, de går av så lätt annars.

På fredag fyller man år också, 19 denna gång. Shit vad tiden går fort. Inleder mitt sista år som tonåring. Dags att leva ut det ordentligt eller dags att tagga ner? Rätt onödig ålder att fylla faktiskt, varför 19 när man kan bli 20 liksom. Haha, men det är ju inte en evighet tills dess heller. Snart är vi där också.

På fredag blir det lugnt här hemma med lite fika och så med familjen. Ska nog baka något gott, funderar på att baka tårtan istället för att köpa en sån där prinsesstårta som alltid, man får ändå så ont i magen av all grädde. Euw. Men marsipanen gillar vi!

På lördag däremot blir det nog också skapligt lugnt men då ska jag ta hem flickorna på lite fika och mys, kan hända att det blir utgång. Får se. är inte speciellt sugen på det just nu i alla fall.


Däremot ser jag sjukt mycket fram emot nästa lördag då jag och Malin ska ha personalfest! Kommer bli hur trevligt som helst, genom att det blir min sista också (förmodligen) så kommer det ju kännas att tillbringa kvällen tillsammans med alla trevliga kolegor som man lärt känna under den här tiden! Gillas gillas gillas!


Sjuuukt vad jag diggar denna kvinna alltså! Så jaaaevla vacker och daamn vad grym hon är!




Med detta säger jag tack och godnatt.♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0