Sjukling..

La mig igår med tanken på att vara hemma idag. Inte för att jag kände mig sjuk eller så, jag var bara less och trött. Vaknade med samma känsla i kroppen däremot när jag gick upp kl 12 så var jag både yr, täpp i näsan, ont i kroppen, illamående och kände mig febrig. kanske inte var så dumt att stanna hemma idag ändå. Lymfkörtlarna är stora som jag vet inte vad på halsen och ansiktet blossar i rött över kinderna och näsan.

.. Imorgon känner jag mig nästan tvungen att gå till skolan, så får se hur det blir. Blir det värre inatt så blir jag nog hemma ändå.. det är yogan jag vill åt, har det sista timmen och den vill jag inte missa..



Ska strax börja med maten nu och kanske byta om från pyjamasen så man blir en aning piggare..



Dagens "villha!"

Bh 99kr HM, trosor 79,5 HM. Ge mig!




Tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0