Sista dagen på lovet..

Jag döör! Snälla snälla snälla, inte redan! Lovet har ju nyss börjat?! Usch, jag känner verkligen inte att jag har laddat batterierna ordentligt ännu. Sen blir det ju inte bättre utav att jag har en del plugg som jag måste göra ikväll också.. Typiskt! MEN, nu är det bara denna terminen kvar sen är skiten över!

Saker som ska få mig att hålla ut sista terminen av skolan är:
- Peace and love i sommar!
- Skaffandet av egen bostad
- Löningarna och skatten som inväntas
- Friden som kommer att infinna sig i sommar då skolan är över
- Tatueringarna som snart blir av

I fredags fyllde jag som sagt 19år. Kvällen firades här hemma med familjen och lilla farmor. Myspys! På dagen var vi även till huddik och träffade naturläkaren Leif som jag går till lite titt som tätt och får lite vitaminer och sånt. Gårdagen firade jag med mina vänner, en riktigt ladies night fick det bli! Och jag måste ju säga att de känner mig på tok för väl! Underkläder, coola armband och tuggummin var vad de sötnötarna hade köpt mig, Tack!

Nu ska jag ta tag i städningen där uppe som mamma tjatar om lite nu och då. Äh det går snabbt! Ska nog be om att äta pizza till middag idag också, åh vad gott det vore!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0