Onsdag.

Hua, dagarna springer ju iväg, jag hinner inte med. Snart börjar skolan igen, uäk. Kommer bli hårt att gå upp tidigt igen. Usch usch, men har ju löningen att se fram emot nästa vecka! Yeay! (Måste komma på en massa att lägga pengar på) Moaha. Nej ska nog spara en del faktiskt. jag är ju såå bra på det..

Saker jag i alla fall måste köpa som är såå (o)nödiga är:

- Leggins från HM (Kanske en och annan tröja också)
-Playstation (förmodligen i alla fall)
- En hårklippning (ett måste)
- Manikyrtid på Lottas. (Vem vill inte vara fräsh om naglarna?)


..Sen inväntar jag två roliga paket också som borde trilla ned i brevlådan snart. Det ena är en mascara från FACE som hade fått bästa betyget i VR sen såklart mineral foundation som jag tipsade om igår fron Lily Lolo.

har precis kört lite på Crosstrainern nu och på pilatesbollen, skönt att  vara igång igen faktiskt!

Ikväll blir det mys med tjejerna hos sara, ses fram emot!

(Bild lånad från google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0