Nu så får det vara nog!

Efter att ha spenderat det mesta av gårdagen i soffan och inte haft ork att göra så mycket annat så bestämde jag mig idag vid lunch att NU är jag frisk! Oavsett huvudvärk, feberkänsla och vette tusan allt, nu får det vara nog helt enkelt! Jag blir så rastlös av att vara hemma!

Dagens stora DISS går till mitt virusprog. som ställt till det så spotify inte längre funkar! Ååh, jag blir galen!!

Har i alla fall skrivit klart utkastet till sv C nu så det är färdigt, skönt! Ska ge mig på artikeln i Sv B också tänkte jag. Sen är jag nöjd för dagens insats!

Imorgon blir det fredagsfika efter skolan med flickorna, kommer sitta fint efter morgonyogan! Underbar start på alla fredagar! Sedan blir det nog att spendera kvällen hos sara med co! Great!





(Bild lånad från google)

Yogaformen som vi utövar kallas kundaliniyoga och det har vi två gånger i veckan.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0