Hett tips!

Har precis (hoppas jag) gjort bästa köpet någonsin! Var in på Isabellas (Blondinbella) webshop Bellme och såg att dagens erbjudande den 6/1 är en mineral foundation från märket Lily Lolo. Jag själv försöker så mycket som möjligt att anända mig utav så rena produkter som möjligt i ansiktet då jag har väldigt känslig hy. Använder tex Mary kays mineral puder just nu. Då denna mineral foundation är en foundation i puderform behöver man alltså bara använda just den och inget annat som en bas i ansiktet. Perfekt! Den är även fri från tillsatser och parabener:

Lily Lolos produkter är framtagna av de renaste mineralerna och innehåller inga kemiska substanser, färgämnen, parabener, olja eller utfyllnadsmaterial som bismuth oxychloride (ett ämne som ingår i de flesta mineralsminkprodukter hos andra märken, men som faktiskt kan irritera huden och orsaka utslag och rodnad.)

Lily Lolos mineralfoundation är en lös puderfoundation som täcker rodnader, finnar och skavanker och ger dig en felfri hy! Den ultralätta konsistensen varken känns eller märks. Den är faktiskt inte bara mild mot huden utan innehåller också zinkoxid som har läkande egenskaper - perfekt för dig som lider av acneutbrott och har känslig hud.

Denna foundation innehåller ett naturligt solskydd i form av titaniumdioxid samt mica med ljusreflekterande egenskaper som minimerar fina linjer och bidrar till en jämn och slät hy.

Låter för bra för att vara sant va? Jag hoppas verkligen att den lever upp till mina förväntingar!

 

Jag valde nyansen popcorn som är en medium i "ljushet".

Det bästa med att köpa den på Bellme var priset, man betalar endast 179kr (+29 i frakt). Jag googlade på produkten och såg att man annars får betala runt 250kr på andra sidor på nätet.

Så passa på idag att köpa denna foundation på Bellme.se för detta pangpris! (produkten finns endast kvar idag då de byter produkter varje dag).

HÄR kommer du till sidan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0