En annorlunda söndag.

Denna söndag ska jag inte låta bli som alla andra söndagar, alltså tråkiga och fyllda av ångest inför kommande veckan. Idag ska jag hålla mig sysselsatt hela dagen och verkligen få ut något av den! Så detta ahde jag tänkt fylla ut denna dag med:

-Promenad med Johanna om någon timme
-Duscha, fixa naglar, göra hårinpackning och ansiktsmask
-Plugga undan en del saker inför veckan
-Gå på välgörenhetskonserten i kyrkan kl 18


..Nu har jag även inlett ett litet "köpförbud" för mig själv. Jag har handlat och handlat nu känns det som så nu får det räcka för ett bra tag! Det enda jag saknar nu som jag hemskt gärna skulle vilja ha är en svart kavaj och en svart spetskorsett från HM så det hade jag tänkt kolla in nästa månad eller så. Sen är jag nöjd för ett tag!



På onsdag ska jag iväg till Becker och göra min andra tatuering! Weiho, taggad taggad! Så länge som jag har väntat och dragit på det nu och nu på onsdag blir det äntligen av!


Nu ska jag ta tag i mina alldeles för långa naglar! ♥


Kommentarer
Postat av: idjjaa,<3

hej allt väl? :)

2010-01-31 @ 13:38:18
URL: http://idjjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0