Dålig dag.

Usch vilken hemsk dag. Började med tandläkarbesök kl 8.15, det gick bra. For sedan till skolan och fick världens illamående och kramper i magen typ. Så medans jag väntade på att jag skulle börja kl 11 så for jag runt lite på stan och fixade olika saker, hade så ont i magen så jag var tvungen att kuta med ryggen och helst sätta mig ner för att inte bli galen. När det var så kändes det inte som någon idé att åka till skolan.. Även om dagen är kort och jag bara hade två lektioner men samtidigt är det ju inte mycket jag missar då heller. Så det var ett bra beslut. Nu ska jag skriva klart en artikel och göra klart en redovisning.

Var in och bokade tid för klippning och även en tid för manikyr. Allt nästa vecka, längtar!

Manikyren kommer att utföras på följande sätt:
Dina naglar filas till önskad längd och form, nagelbandscreme masseras in på varje finger, för att mjuka upp, nagelbanden puttas försiktigt
upp, döda hudceller (cuticle) skrapas bort, massage samt naglarna lackas
i valfri färg under tiden  dina naglar torkar bjuder vi på Caffe latte i
vår trevliga mys hörna.

I 60 minuter! Hur skönt som helst.



På tal om den där utbildningen i Stockholm till skönhetsterapeut, jag blir bara mer och mer sugen på den! Det lutar starkt åt att söka! I utbildningen ingår även produkter till ett värde av 25 000, då är ju detta självklart saker man kommer träna och arbeta med under utbildningen på olika folk och på sig själv men tänk vad många olika produkter det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0