forts..

Fortsätter på föregående inlägg då blogg.se flippade ur totalt och inte ville låta mig skriva vidare...!!!!!
 
 
.. Jo, förra helgen när jag jobbade gjorde det där med att ha en sjukdom som inte syns sig påmind.
Det var en äldre dam som skulle betala och trilskades med att få upp sitt leg ur plånboken. 
-.... Men det var tusan omöjligt det här.. Kan du hjälpa mig att få upp det här, jag är reumatiker jag så jag har lite svårt med sånt här.
-Ja absolut. Svarade jag
-Jaa det där klarar ju ni unga friska mönniskor hur bra som helst! Tur det! Sade damens väninna.
 
... Jaa friska och friska tänkte jag för mig själv. 
 
Summan av kardemumman. Egentligen vet jag inte vad jag vill komma fram till men det har ju både sina för- och nackdelar med att vara reumatiker. Jag har länge föträngt min sjukdom och aldrig låtit den stoppa mig från att göra något. Jag har inte velatt vara min sjukdom, eller låta den få vara mig. Jag är inte MCTD, jag är Petra. 

Kommentarer
Postat av: J

Du är stark min vän! Blir alldeles varm när jag läser detta, du är så sjukt stark. <3 /Stolt kompis

2012-11-07 @ 18:36:52
URL: http://johannalinneaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0